fredag 21 december 2007

Das Gesichtsbuch

Sedan länge ignorerar jag alla inbjudningar till diverse applikationer och filmtester och allt vad det kan vara på Facebook. Men jag tackade ja till superväggen nån gång och det börjar jag ångra nu.
Alltså.

Jag vill inte ha en snöballe på min supervägg (även om den var lite rolig i typ tre sekunder).

Jag bryr mig inte om att 80% av de tillfrågade inte såg felet i den där jäkla alfabetsstapeln. Det gör inte jag heller och jag trivs bra med min okunnighet.

Jag struntar i varningar från polisen om Rohypnols förekomst i Stockholms nattklubbar. Jag går ändå inte ut när jag tar min Rohypnol.

Jag bryr mig föga om att lilla rumäniern har cancer och hiv och bara ett ben, jag vägrar skicka vidare för att skitungen ska få en halv dollar per meddelande.

Framför allt bryr jag mig inte om att Facebook kommer att stänga ner mitt konto om jag inte skickar vidare, med min inaktivitet som grund. Hoppas att de gör det. Hoppas att hela grejen kollapsar.

1 kommentar:

Anonym sa...

helt rätt!/CJ