söndag 21 oktober 2007

Mitt liv i mobilbilder


Insparksfest på Universitetet. Redan kl 22 var det så fullt att de stängde portarna, trots att två rätt så stora dansgolv och hela "borggården" utomhus stod till förfogande. Drinkarna kostade 3-5 € och utomhus kunde man köpa öl, pommes och leberkäs i semmel (typ falukorv i småfranska). Det var väldigt mysigt..





De har redan börjat med julgrejer här! Fast det är pråligare, mysigare och otroligt mycket större än i Sverige. Det är jättekul, men undrar om man inte blir lite trött på det efter ett par månader. Observera mannen med kulhuvudet i bakgrunden.







Och till jul finns ofattbara mängder vackra och utsökta sötsaker.





Jag ljuger inte när jag säger att jag bor i Monaco.





Min midnight snack, Snickers light. Tjockt lager av jordnötssmör, följt av tjockt lager av Nutella på en riskaka (därav "light").





Nya tillskottet till inredningen: en 40 centimeters Jack Sparrow som jag fick låna av Nico. Det börjar likna ett hem nu...

Inga kommentarer: